Nor gara?

Kalitatea

Bezeroaren gogobetetzea

Bezeroekin adostutako zerbitzuko mailak betetzen direla bermatzea, baita euren beharrizan eta itxaropenen inguruko gogobetetzea ere. Horretarako, EJIEren Zerbitzuen Katalogoan jasotako zerbitzuak emango dira..

Prozesuen heldutasuna

Ejieren Prozesu Mapako prozesuen eraginkortasuna eta efizientzia kudeatzea eta heldutasuna areagotzea egungo eta etorkizuneko negozioen beharrizanak asetzekos.

Zerbitzuen berrikuntza

Berrikuntza-proiektuen identifikazioa eta hedapena bultzatzea zerbitzu berriak sortzeko edo egungo zerbitzuak hobetzeko, gure interes-taldeei balio handiagoa emateko.

Sistemaren adostasuna

Berrikuntzaren Kudeaketa Sistema eta Zerbitzuaren Kalitatea garatzea ISO 9001 arauarekin eta antolaketaren helburuekin bat etorriz garatzea, eta zerbitzu eta prozesuetan jardunbide egokien araudiak eta ereduak aplikatzea.

Ejie Certificaciones de calidad